REGULAMIN 1. Internetowa kwiaciarnia a-kwiaty.pl prowadzona jest przez firmę a-kwiaty.pl z siedzibą przy ul.Pawłowa 2, Wrocław, NIP 895-102-62-27. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie w kwiaciarni "Ładne Kwiatki" Wrocław, ul. Grabiszyńska 9 i przez strone www.a-kwiaty.pl 2. a-Kwiaty.pl prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i prezentów za pomocą sieci www. Zamówienia przyjmowane są przez strone www.a-kwiaty.pl lub przez telefon. Sklep dostępny jest publlicznie dla firm i osób prywatnych zwanych dalej Użytkownikami. 3. Ceny podane przy wszystkich produktach są cenami brutto i zawierają koszt dostawy. 4. Złożenie zamówienia przez Użytkowinika nie wymaga rejestracji. 5. Zdjęcia produktów, logo oraz grafiki są własnością a-Kwiaty.pl lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów a-Kwiaty.pl. 6. Faktura Vat wystawiana jest na życzenie Użytkownika. 7. Przyjmujemy płatności: przelewem, przekazem, kartą kredytową,
transerem on-line, przy odbiorze /tylko we Wrocławiu!/. 8. W większości przypadków możemy zrealizować krajowe zamówienie tego
samego dnia jeśli wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie lub
otrzymamy kopię przekazu/przelewu. 9. Dostawy zazwyczaj odbywają się w godzinach 8-20 w dni powszednie. Jeżeli życzą Państwo sobie aby kwiaty zostały dostarczone, w któryś z dni wolnych prosimy o kontakt z pracownikiem kwiaciarni. W przypadku przesyłek zagranicznych oraz niektórych doręczeń krajowych kwiaciarnia zastrzega możliwość zastosowania przedziałów czasowych 9-16 i 16-19. Nie gwarantujemy dostawy na określoną godzinę, szczególnie w dni takie jak: Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki. 10. Prosimy o ustalenie w miarę mozliwości godziny dostawy tak abyśmy zastali odbiorcę. Niechętnie zostawiamy u sąsiadów. W sytuacjach, gdy nie możemy dostarczyć kwiatów zostawiamy awizo z informacją o sposobie odbioru kwiatów. W przypadku gdy awizowana przesyłka będzie do odbioru w kwiaciarni realizującej zamówienie - odbiór musi nastąpić w ciągu 24 godzin od wystawienia awizo. Po tym terminie przesyłkę uważa się za doręczoną a zlecenie za prawidłowo zrealizowane. Także w przypadku gdy adresat odmówi przyjęcia lub podany adres jest nieprawidłowy uważa się za doręczoną a zlecenie za prawidłowo zrealizowane. 11. Podczas realizacji zamówienia staramy się ułożyć bukiet taki jak na
zdjęciu - zachować jego tonację i składniki. Ewentualne zmiany mogą
wynikać z sezonowej niedostępności niektórych kwiatów. W wyjątkowych
przypadkach zastąpienie jednego kwiatu innym może okazać się niezbędne
aby dotrzymać terminu doręczenia. 12. Przesyłki zagraniczne: zamówienia wysłane i opłacone do godziny 12 w dzień powszedni (od poniedziałku do piątku) w większości przypadków mogą być zrealizowane tego samego dnia (w niektórych przypadkach najpóźniej w ciągu 48 godzin). Zamówienia nadesłane w piątek po godzinie 12:00 (czasu lokalnego), jak również w sobotę i niedzielę, zostaną zrealizowane dopiero w poniedziałek. Wszystkie zamówienia świąteczne lub okolicznościowe powinny być składane z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, w przeciwnym wypadku istnieje ryzyko, że zostaną one zrealizowane dopiero następnego dnia. Nie doręczamy kwiatów w święta państwowe kraju odbiorcy oraz NIE doręczamy kwiatów poza granicami Polski w soboty i niedziele. Nie gwarantujemy doręczenia w godzinach podanych w zamówieniu. Prosimy o podanie numeru telefonu do odbiorcy - zagraniczne kwiaciarnie zazwyczaj najpierw kontatują się przed doręczeniem. 13. Warunkiem realizacji dostawy jest podanie prawidłowych danych
odbiorcy. Kwiaciarnia www.a-Kwiaty.pl nie ponosi odpowiedzialności za
opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych
danych odbiorcy, odmowy przyjęcia bukietu lub braku płatności
wynikającej np. z braku pozytywnej autoryzacji karty kredytowej
zamawiającego a także w przypadku awarii systemu teleinformatycznego
firmy www.a-Kwiaty.pl lub systemu jej partnerów. 14.W przypadku rezygnacji z zamówienia zwracamy Użytkownikowi wpłaconą kwotę. Rezygnacji z zamówienia można dokonać do 12godzin przed terminem realizacji, po tym terminie nie gwarantujemy możliwości anulowania zamówienia oraz zwrotu kosztów. 15.a-kwiaty.pl nie ponośi odpowiedzialności za treść zleceń. 16.a-kwiaty.pl zastrzega sobie możliwość anulowania zlecenia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia lub w razie wątpilowści związanymi z jego treścią. Użytkownik zostanie niezwłoczie powiadomiony o tym fakcie. 17.W przypadku doręczeń do szpitali, dużych firm, banków, hoteli mogą być doręczone do recepcji lub sekretariatu (w zależności od przepisów wewnętrznych). 18.W przypadku doręczeń do innych miast i krajów nie gwarantujemy pisemnego potwierdzenia odbioru przesyłki. Dowodem dostarczenia wtedy jest potwierdzenie wydane przez kwiaciarnie realizującą. 19.RABATY. Użytkownik przy składaniu kolejnych zamówień ma prawdo do rabatu w wysokości do 5% jesli podczas składania zamówienia podał do 3 dat, o których a-kwiaty.pl ma przypomniec Użytkownikowi. Rabaty nie sumują się - nie można łaczyć ich z innymi promocjami i obniżkami cen. 20.Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych dobrowolnie podanych podczas składania zamówienia ich poprawiania oraz usunięcia z bazy a-kwiaty.pl . 21.Użytkownik otrzyma na adres e-mail Użytkowinika podany podczas składania zamówienia informacje o złożeniu zamówienia, po otrzymaniu wpłaty przez a-kwiaty.pl i po realizacji zamówienia. 22.Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji od momentu wysłania na adres e-mail podany przez Użytkownika podczas składania zamówienia, potwierdzenia z informacją o otrzymaniu wpłaty przez kwiaciarnie a-kwiaty.pl i skierowaniu zamówienia do realizacji. 23. Pliki cookies. Witryna sklepu internetowego a-kwiaty.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas korzystania z Witryny, np do przechowywania informacji potrzebnych podczas procesu składania zamówienia.
24. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane i przechowywane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza akceptację. Reklamacje dotyczące swieżości kwiatów muszą być złożone w ciągu 24godzin od terminu doręczenia. Pozostałe reklamacji w ciągu 7 dni od daty doręczenia. W
przypadku reklamacji, każdą złożoną rozpatrzymy w terminie 14 dni. |